Klachtenregeling
Alle medewerkers streven ernaar om u de beste zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Als u een klacht heeft, blijf er dan niet mee rondlopen.
Wij stellen het op prijs wanneer u uw onvrede eerst met ons bespreekt. Onze ervaring is dat in een gesprek met de zorgverlener uw onvrede meestal wordt opgelost.
Vindt u dit lastig dan kunt u uw klacht schriftelijk per mail of telefonisch indienen bij ons. Wij onderzoeken met u uw klacht en probeert met u tot een oplossing te komen.
Als dit gesprek niet leidt tot een bevredigende oplossing, kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website: SKGE
Als u er met uw zorgverlener en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend. Meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie vindt u op SKGE